2011 | 2012 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024

OGŁOSZENIE NR 4/2022

stanowisko: Główny Księgowy
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
 
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
 
Liczba stanowisk: 1
 
Wymiar etatu: 1/4
 
Miejsce pracy: 99-400 Łowicz, ul. Stanisława Stanisławskiego 30A
 
Ważne do: 26.08.2022r.
 
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi rachunkowość i pełną księgowość Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzi gospodarkę finansową Inspektoratu, w tym sporządza plany finansowe oraz niezbędne zmiany w tym zakresie.
  • Sporządza sprawozdania budżetowe i statystyczne.
  • Sporządza roczny bilans i opracowuje projekt budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu.
  • Sprawuje nadzór nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu, w tym prowadzi ewidencję wartości majątku trwałego.
  • Sporządza listy płac pracowników Inspektoratu oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz dokonuje wypłaty wynagrodzeń.
  • Nalicza i odprowadza do urzędu skarbowego podatki od wypłaconych pracownikom świadczeń.
  • Sporządza deklaracje podatkowe do urzędu skarbowego i dla pracowników Inspektoratu.
  • Nalicza i odprowadza składki do ZUS oraz sporządza dokumenty do ZUS.
  • Nalicza odpisy na ZFŚS Inspektoratu i dokonuje wypłat w ramach tego funduszu.
  • Wykonuje dyspozycje środkami finansowymi.
 
Potrzebne będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie - spełnienie jednego z następujących warunków: a) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; b) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości; c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego na podstawie odrębnych przepisów
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w księgowości - w przypadku wykształcenia wyższego lub co najmniej 6 lat w księgowości - w przypadku wykształcenia średniego
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów dotyczących zasad wynagradzania członków korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych
  • Komunikatywność i dyspozycyjność
 
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
 
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
 
Warunki pracy
Praca w siedzibie Inspektoratu (I piętro) z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
 
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
 
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 
 
Aplikuj w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
ul. Stanisława Stanisławskiego 30A
99-400 Łowicz
 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem: 46 811 53 89
lub mailowego na adres: pinb.lowicz@op.pl

Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2022r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
 
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Łowiczu - nr telefonu: 46 811 53 89, adres e-mail: pinb.lowicz@op.pl
 
Kontakt do inspektora ochrony danych: Jacek Krzyżaniak - nr telefonu: 500 610 605, adres e-mail: iod@synergiaconsulting.pl
 
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
 
Informacje o odbiorcach danych: -
 
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
 
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
 
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
 
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
 
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
Wzory oświadczeń:
oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej (414kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Zofia Więcław (9 sierpnia 2022)
Opublikował: Katarzyna Guszlewicz (16 sierpnia 2022, 11:18:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 362